Ahli umno wajib bersyukur inilah satu kejayaan umno melahirkan pemimpin islam pemimpin yg cukup berwibawa sebagai pelapis masa depan negara mengamalkan nilai agama ajaran umno

Ahli umno wajib bersyukur, inilah satu kejayaan umno melahirkan pemimpin islam, pemimpin yg cukup berwibawa sebagai pelapis masa depan negara, mengamalkan nilai agama ajaran umno,
Ramai lagi pemimpin hebat kelahiran umno, umno mengajar jangan kenang jasa pemimpin,bersifat kurang ajar dgn pemimpin,
Inilah kejayaan terhebat umno yg harus dibanggakan
Almaklum jika kita memanggil sesaorang itu binatang jika orang itu bukan, tuduhan binatang itu kembali kepada yg memanggil,
Banyak lagi ajaran umno yg diamalkan.
Insyaallah kita akan penampilan hebat pemimpin dari pondok umno.
See Translation
23/02/2019
116 Komen:
Noura Yusof
23-02-2019, 02:04:53
Babi dia nih
Keria Sanawi
23-02-2019, 02:04:53
Katalah binatang apa pun pemimpin umno tidak marah malah Dsnr bangga ajaran umno diikuti rakyat.
PanTo BenLano
24-02-2019, 04:24:21
Anda sepuloh kali anjing tak punya ekor
Keria Sanawi
24-02-2019, 04:24:21
Dia pasti besar hati jika dikatakan bapa binatang ini ajaran umno
TJ Azwafie
25-02-2019, 04:22:33
ko tu dulu kna pijak muka ko..asal prk kat perak marin ko lari btg hidung x nampak..gampang bajingan ko ni..
Keria Sanawi
25-02-2019, 04:22:33
Dia amat menghapkan banyak gelaran kut dapat banyak habuan macam syaitan upahan ini ajaran umno
Jantan Osman
26-02-2019, 04:20:12
INSAN INI DILAHIRKAN UNTOK SUBAHAT PADA PEROSAK DAN PENGKIANAT BANGSA
Keria Sanawi
26-02-2019, 04:20:12
Khianat pada rakyat jadi satu kebanggan, subhat menipu rakyat satu kejayayaan ini ajaran mulia umno
Man
27-02-2019, 04:22:11
Biasalah .. Bila anjing kurap menyalak !
Keria Sanawi
27-02-2019, 04:22:11
Dia akan terus menyalak sebab itu arahan tuannya ini contoh terbaik amalan pemimpin umno
Sabrina Baharudin
28-02-2019, 04:19:20
Disebabkan orang macam si jamal ni bangsa lain tak hormat dan ketawakan bangsa melayu.. Macam mana boleh dapat pangkat dato', raja yg sangkut pingat kat jamal tu mesti malu dan menyesal sebab jamal ni sebenarnya sampah yang menyemak dan memalukan bangsa melayu saja.
Keria Sanawi
28-02-2019, 04:19:20
Dia menjadi penyebab rakyat benci pada umno, tapi bos bangga kebiadapan dan kekurangajaran adalah tuntutan pemimpin umno
Sabrina Baharudin
01-03-2019, 04:17:44
Keria Senawi kes penyelewengan wang , penyalahgunaan kuasa juga gangster atau samseng macam si jamal memang banyak ada dalam umno sekarang ..
Panji Kejora
01-03-2019, 04:17:44
Abaikan jer,,,buang masa melayan org x siuman,,
Keria Sanawi
02-03-2019, 04:16:43
Kita kena hebahkan kebaikan ajaran yg bakal diwarisi genarasi mendatang ajaran pemimpin umno
Panji Kejora
02-03-2019, 04:16:43
Bakal calon pemimpin umno,,,menyedihkan,,,rosak abis
Keria Sanawi
03-03-2019, 04:15:20
Pasti
Panji Kejora
03-03-2019, 04:15:20
Ney salah satu spesis penjilat tegar,,
Jantan Osman
04-03-2019, 04:14:10
MANUDIA INILAH KUMAN BERJANKIT YG TAK ADA ANTI DOS
Keria Sanawi
04-03-2019, 04:14:10
Sukar diubati malah akan berjangkit dan menjadi ikutan kerana dirastui pemimpin umno
Hamdan McGyver
05-03-2019, 04:13:14
Ckp dpn mcgyver mmg dia kena tibai...
Keria Sanawi
05-03-2019, 04:13:14
Pemimpin umno lantang jauh bila dekat telok kedalam ikut amalan bos dia
Zaba Ya
06-03-2019, 04:12:11
Ramai dah yg aku jumpa mcm tu Keria Senawi telok dok Kat rengkong dah...
Mohammad Shariff Mohammad
06-03-2019, 04:12:11
Oh Allah yg maha kuasa enkau ajar lah manusia seperti ini dgn kuasa mu yg luas.........
Keria Sanawi
07-03-2019, 04:08:44
Ajaran agama tak penting bagi orang umpama ini mereka lebih utamakan pemimpin, ajaran umno wajib taat pada pemimpin walau melakukan maksiat. Hanya Allah jua yg berkuasa memberi balasan.
Wanaty Omar
07-03-2019, 04:08:44
Berhatikan syaitan... Selagi x jatuh tak tersungkur tak tersembam tak terlantar tak terduduk bermegahlah kamu..
Keria Sanawi
08-03-2019, 04:22:08
Mereka berkuasa, mereka tidak takut balasan Allah, riak, takbur dah sebati dalam perjuangan mereka,
Wanaty Omar
08-03-2019, 04:22:08
Ye masa hidup bertahta kan kemewahan memang tak takut....hingga Lupa dunia yg kekal.....
Kumbang Pemalu
09-03-2019, 04:13:25
Dadak punya pasal hehehe...
Keria Sanawi
09-03-2019, 04:13:25
Lagi tinggi bayaran lagi biadap tindakan, lagi banyak pujian dan sokongan lagi kurang ajar percakapan,
Intan Zaharah Baba
10-03-2019, 04:13:51
Pandai nyeeer sang babie berkata2...
Keria Sanawi
10-03-2019, 04:13:51
Kerana duit, kerana kuasa apa saja bolih dilakukan
Cikgu Yaccob Yb
11-03-2019, 04:08:35
baru jadi ketua bahagian, nak tunjuk lagak...... mungkin dia dulu mukanya yang kena pijak2 ataupun kena berak, cit
Keria Sanawi
11-03-2019, 04:08:35
Kalau jadi hancur lebur kerajaan, tapi dia bangga biadap dia ada sokongan, kurang ajar dia ada pembelaan,
Ruzhani Mat Ani
12-03-2019, 04:06:22
Sembang kencang kot.Mungkin kalau jumpa kepala dia kita pijak dulu.Berani dengan ramai saja jamal pak tungku ni.
Keria Sanawi
12-03-2019, 04:06:22
Ayam kampong berkokok bagai hulubalang masuk gelanggang lari lintang pukang
Bintang Kejora
13-03-2019, 04:08:47
Kalau PRU nanti menang bersatu,,,, siasat habis die ni,,,
Keria Sanawi
13-03-2019, 04:08:47
Kita tidak berdendam, kita bertindak atas nama kebenaran, jika diizin Allak kita menang tidak ada siapa pun yg bersalah merompak duit rakyat, menipu rakyat yg akan terlepas.
Bintang Kejora
14-03-2019, 04:06:02
Iya betul tu,,, tpi ini dah mlampau sangat,, Apapon orang ramai akan ingt apa yg die ckap ni
Adzuan Haji Basir
14-03-2019, 04:06:02
Betul ke dia ni boleh cakap sampai macam tu ...
Keria Sanawi
15-03-2019, 04:05:12
Apa saja mungkin lebih teruk malah sanggup mencarut pun.
Abdul Ghani
15-03-2019, 04:05:12
Tunggu dan lihat bila umno kalah pada pru nanti kat mana bebal ni sembunyi masuk dalam seluar najib agaknya
Keria Sanawi
16-03-2019, 04:07:10
Jenis muka tebal tak akan malu
Cik Orchid
16-03-2019, 04:07:10
Ckp orng xtau ugama mcm ni la..
Keria Sanawi
17-03-2019, 04:03:44
Akal ada tak guna , lebih teruk apa yg dia kata pada orang
Usop Usop
17-03-2019, 04:03:44
Kalau kau kata dia anjing kau babi hutan kau makan tahik anjing babi hutan
Keria Sanawi
18-03-2019, 04:03:33
Padan pun dgn peragai dia buat malu bangsa,
Udin Sedunia
18-03-2019, 04:03:33
Sebenarnya dia lebih anjing dari anjing.
Keria Sanawi
19-03-2019, 04:02:36
Ya. Padan pun
Shida Radzi
19-03-2019, 04:02:36
Pergi lah ofis Tun dan ludah kat Tun ? Teloq tak ada cakap aje berani ! Idiotic Moron !
Keria Sanawi
20-03-2019, 04:03:38
Betul, kalau betul berani nak jadi hero umno Tun banyak majlis dia hadir, datanglah jgn masuk kelambu
Shida Radzi
20-03-2019, 04:03:38
Betoi tu...cakap tak serupa bikin.
Zaba Ya
21-03-2019, 04:05:07
Selama 22 tahun anjing memerintah Negara itu lebih baik dari pada seorg yg bernama NAJIB yg baru 2 penggal memerintah Negara.
Keria Sanawi
21-03-2019, 04:05:07
Dah diajar jangan kenang jasa Tun, ajaran pemimpin umno kena patuh
Johar Norlela
22-03-2019, 04:02:31
Manusia berakal syaitan
Milan May
22-03-2019, 04:02:31
Apa kelasss ko mau buat begitu...muka 1 sen
Keria Sanawi
23-03-2019, 04:02:02
Tak laku pd rakyat mahal pada umno
Milan May
23-03-2019, 04:02:02
Bagus ba dia tu....bagus mampusss hehe
Keria Sanawi
24-03-2019, 04:03:10
Terbaik buat umno
Che Lee
24-03-2019, 04:03:10
Ckp je lebih....dia tak kan mampu buat sprti apa yg dia kata, gempak je lebih... tak usah layan lah babi hutan ni.
Keria Sanawi
25-03-2019, 04:01:28
No kena bagi pengajaran
Zulkifle Mahmud
25-03-2019, 04:01:28
amboi mulut kau tongkol,hang g pijak aku cabar kau
Keria Sanawi
26-03-2019, 04:01:34
Tobat lahum dia tak berani, nak jumpa kena beli orang ramai ikut
Sam Saad
26-03-2019, 04:01:34
kepala butoh ko kopak mal
Keria Sanawi
27-03-2019, 04:00:48
Padan pun
Amran Husin
27-03-2019, 04:00:48
Aiii...kenapa plak umno harus malu....????
Keria Sanawi
28-03-2019, 04:00:20
Umno bangga sekali
Mohammad Shariff Mohammad
28-03-2019, 04:00:20
Biar apa saja nk di kata ingat Tetap Rakyat yg Akal waras akan bersama Tun sentiasa
Keria Sanawi
29-03-2019, 03:59:58
Hinalah, kejilah Tun tetap dihati rakyat bahkan dihati kebanyakan ahli umno
SitiZabedah Abdullah
29-03-2019, 03:59:58
Jgnla d fikirkan sgt pak tongkol tu....FOKUS,FOKUS N FOKUS SUPAYA BERSATU MENANG PILIHANRAYA...LEPAS TU BARU KITA AJOR DIA
Keria Sanawi
30-03-2019, 04:00:27
Saya setuju, tapi terluka hati bila negarawan dicaci begitu rupa.
SitiZabedah Abdullah
30-03-2019, 04:00:27
Org2 bodoh klau d layan.buang masa kita
Keria Sanawi
31-03-2019, 04:00:07
Pandangan yg baik
Usop Usop
31-03-2019, 04:00:07
Kau budak anjingsan kentut pun babi hutan ketawa aku jumpa aku lempar muka kau dengan tahik babi hutan kahkah keekee datok bodoh.... bangang bongok bebal son of the gun
Keria Sanawi
01-04-2019, 03:59:56
Padan dengan perangai dia
Zulkifle Mahmud
01-04-2019, 03:59:56
tongkol ni belum kene pijak kn tongkol jgn cita bnyak g pijak,jgn ckp cm jiby kau pnye bos
Keria Sanawi
02-04-2019, 03:59:57
Satu hari dia akan dapat pengajaran
Mohd Azuhar
02-04-2019, 03:59:57
Ish..ish..ish.... Tun m... Apa kta p jmpa tgk.. Apa dya nk buat.. Kta tgk.. Spa nk kna ludah...spa nk kna pijak...
Keria Sanawi
03-04-2019, 04:00:50
Mertabat Tun tak serendah dia, Tun tak layan pun.
Mohammad Abdullah
03-04-2019, 04:00:50
Tokan ni mana boleh pakai....
Keria Sanawi
04-04-2019, 04:01:57
Bakal calun umno
Anuar Zakaria
04-04-2019, 04:01:57
ye ke dia ckp m tu?
Keria Sanawi
05-04-2019, 04:01:38
Ikuti kenyataanya kata mencarut pun keluar dari mulutnya.
Faqir Jdt Sempoy
05-04-2019, 04:01:38
Memang memalukn bngsa apatah lg agama dn negara jika bakal pemimpin yg nk teraju rkyat en negara
Keria Sanawi
06-04-2019, 04:06:16
Bagi umno ada kelebihanya.
Nizam Imah
06-04-2019, 04:06:16
Cer cek akaun dia..brp billion msuk..n knp mrh sgt dgn tun m yg dpa kt bling gelas x pecah?
Keria Sanawi
07-04-2019, 04:05:46
Punca dan sebab dia jadi angkuh dan sombong
Anuar Zakaria
07-04-2019, 04:05:46
kadang2 admin yg lebih nak bg org marah kat Dato jamal ni.
Keria Sanawi
08-04-2019, 04:05:28
Saya tak minta orang marah, terserah pada individu nilai sendiri
Aliff Danial
08-04-2019, 04:05:28
Kaki jilat dan bodek.. cakap bolehla...
Nizam Imah
09-04-2019, 04:05:58
Tgk lah brp k dia blh bg kt pmuda...dr mn dpt duit bg kt org gtu j...
Shaari Awang
09-04-2019, 04:05:58
Muka hang pun nanti orang pijak jamal pak tongkol...hang ada dua kaki,orang lain pun ada,cuma orang lain ada otak hang tak ada otak .
Keria Sanawi
10-04-2019, 04:06:07
Bila cakap ikut sedap mulut inilah akibatnya
Mohammad Wadjada
10-04-2019, 04:06:07
Astaghfirullah halazim!.....tak sedar diri!..ni org hisap batu kah ni!!!!
Keria Sanawi
11-04-2019, 04:04:52
Banyak kata kesat dilemparkan pada Tun, namun sebagai saorang insan hebat tidak terkesan pada Tun. Hanya pada Allah Tun berserah.
Mohammad Wadjada
11-04-2019, 04:04:52
Yup tu tuan.....bgi sy Tun Dr.Mahathir adalah satu-satu nya aset berlian yg paling bernilai di negara kita Malaysia...cuma org kita ja tak perasan dan tak kenang budi....Negara Jepun dorang respect TUN MAHATHIR tau!...
Wan Zulkufli Abu Bakar
12-04-2019, 04:05:46
kalau dia mampu ludah dan pijak muka tun m nescaya najib akan anugerahkan pangkat tan sri kepada malaun ni.......dan kalau ini berlaku saya percaya umno najib dan bn akan menang besar dengan majoriti 2/3 di pru akan datang......hebat si tongkol ni....phui !!
Kamsiah Mddali
12-04-2019, 04:05:46
Sendiri yg anjing
Keria Sanawi
13-04-2019, 04:06:47
Allah akan kembalikan gelaran tersebut pada yg memberi gelaran
Rokiah Abdul Malek
13-04-2019, 04:06:47
HANJING NI ELOK D BALING DGN KASUT BUROK JER.... TARAF JAMBAN JER NI...
Keria Sanawi
14-04-2019, 04:06:08
Kerana nak mengampu sanggup menjadikan diri manusia hina,
Faqir Jdt Sempoy
14-04-2019, 04:06:08
Jamal tkda akal sb tktau gunakan fkiran dlam mngatur kehdupan sebgai mnusia gara gara nk dpt kan kedudukan dlm umno trpksa ketepikan kebenaran sdangkan trang2 suma rkyat tau pemimpin kita telah trkeluar dr landasan kepimpinan dgn rsuah slahguna kuasa tp jamal anjing ni mnyokong dn melindungi kemungkaran semata mata inginkan jawatan betapa hina nya mnusia begini sgala jasa dn bakti tun dprsndakan malah dcaci dmikian rupa.....tp hnya jamal anjing ni je yg mnyalak sdangkn rkyat tetp memelihra pngorbanan dn jasa bkti tun yg ckup byk untk membwa keharmonian dn kegemilangan untk negara yg kita cintai....jika dbndingkan dgn anak anjing yg msih blom ada lg dmukabumi ni tun telah prmudahkn jln hdup makbpak anjing ni agar ank anjing ni kluo dr prut ibunya dpt menikmati keharmonian negara tp syg dsar anjing umpama lpaskn nya dr kesakitan malah dgigitnya pulak...tk sdor diri lngsung jamal ni da le sumbangan pd negara tkda malah tnjuk hero tk kna pd org dn tmpatnya.....
Keria Sanawi
15-04-2019, 04:04:08
Rakyat bolih nilai tahap kewibawaan saorang pemimpin
Faqir Jdt Sempoy
15-04-2019, 04:04:08
Nk dsebut pemimpin pun tk layak apatah lg nk menilainya tuan Keria Senawi lpas sekor sekor anjing jelmaan ni mnjelma dsaat umno da semakin nazak.
Zainudin Ayob
16-04-2019, 04:03:50
umno akhir2 ni je yg lahirkan pemimpin bodoh dan biadap
Keria Sanawi
16-04-2019, 04:03:50
Jika guru kencing berdiri pastinya murid kencing berlari
Aduka Ibrahim
17-04-2019, 04:03:49
Sudah la jamal pak tongkol..apa jasa kamu untuk malaysia ini dgn ayada tun..yg anjing tu adalah kau jamal pak tongkol..org suruhan umno menyalak sana sini..usah kan kamu nak pijak ayahda beta..kamu jentik aje saya cari kamu...bahalol punya org..tak afa maruah..
Keria Sanawi
17-04-2019, 04:03:49
Terima kasih pertahankan maruah Tun
Abdul Rahim Rubi
18-04-2019, 04:04:07
Ini Lah melayu ciptaan umno..
Keria Sanawi
18-04-2019, 04:04:07
Betul.
Datuk Murad
19-04-2019, 04:03:08
X de adab betol org ni..jilat najib sampi terlupa tokoh dunia Tun M yg sgt d gerunni pemimpin bukan Islam.. Harabkan Najib..memalukan je..ape pon x boleh..haaa
Keria Sanawi
19-04-2019, 04:03:08
Tahu tapi kerana nak mengampu sanggup maruah tergadai
Ahmad Ahmadlufi
20-04-2019, 04:02:52
anak siapa lah ni?
Keria Sanawi
20-04-2019, 04:02:52
Anak angkat MO1 kut
Ramli Ceklie
21-04-2019, 04:02:51
Inilah sebahagian dari lembu2 ciptaan umno,,
Keria Sanawi
21-04-2019, 04:02:51
Kebanggaan umno

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *