Dari semalam sampai harini bersepah timeline aku dengan post sindir menyindir Tabung Derma tu Nama pun derma kau rasa nak bagi ko bagi xde rasa nak bagi ko senyap sudah Mintak derma salah tolak 2 dari gaji utk bini pun kemain ngamuk Tolak dari gaji utk co

Dari semalam sampai harini, bersepah timeline aku dengan post sindir menyindir Tabung Derma tu.. Nama pun derma, kau rasa nak bagi ko bagi, xde rasa nak bagi, ko senyap sudah.. Mintak derma salah, tolak 2% dari gaji utk bini pun kemain ngamuk.. Tolak % dari gaji utk cover hutang negara kang lagi teruk dibambunya.. sebab tu dinamakan derma.. ko xderma, xmasuk jail pun dik non..
Xhabis2 dengan tuntut bila minyak nak turunlah, bila gst nak hapuslah, skrg isu derma pulak ko perkotak-katikkan.. Satu-satulah, dah tu nak buat mcmana? dia mintak derma utk cover balik duit2 yg dijoli katak dlu, dek pemimpin kesayangan ko yang katanya kena fitnah tu.. org nk mintak tlg derma, ko pulak yg huru hara.. patutnya geng ko yg kena bg lebih! sebab bapak segala ketua koranglah punca ni terjadi.. pastu meroyan itu ini.. Move on lah derrr..
(Copy paste dari Noor Alia Nazlia Iqbal)
Well said dik ???
11/05/2019
2 Komen:
Rafiedza Rashid
11-05-2019, 02:06:37
Lebih baik minta derma daripada mencuri untuk kemewahan diri sendiri sampai orang lain terbeban.
Azie Izli Abdul Karim
11-05-2019, 02:06:37
Mni market kt tmpat kmi dah xde gst cik nani.. . ?

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *