Kau tengok Tun demi negara dan kelangsungan hidup rakyat

Kau tengok Tun, demi negara dan kelangsungan hidup rakyat. Tun sangup berkorban 2/3 dari hidupnya utk negara.
Sebab tu pemimpin negara luar sudi datang menziarahi Tun. Bukan Tun yg pergi berjumpa mereka.
Masa adalah sgt suntuk bagi Tun. Korang tengok bukan calang2 pemimpin yg datang berjumpa Tun. Manusia paling kaya di dunia tu, Sultan Brunei.
Dalam negara pun Tun belom mengadap mana2 raja. Kecuali Agong atas urusan pelantikan.
Tak boleh aku nak bayangkan makan minum tido Tun tak menentu walaupun Tun masih nampak segak dlm menguruskan negara.
Kalau diberikan peluang, kami rakyat yg kerdil ini pun sanggup membantu Tun. Jadi pemimpim2 Kerajaan Pakatan Harapan, bantulah Tun, hormati la keputusan Tun. Supaya negara kira cepat pulih dari peninggalan taik Najib dan Rosmah.
Takmo takmo roadshow.
See Translation
10/05/2019
4 Komen:
Mohd Kamalrul Zaman
10-05-2019, 02:09:01
Betui kak sokong 250%
Roza Nee
10-05-2019, 02:09:01
Sedih tau?
Nazlan Shah
11-05-2019, 04:46:35
Aamiin
Rosli Mohamed
11-05-2019, 04:46:35
Orang lain yg buat dajal - orang tua ni jugak yg bersengkang mata mencari jalan penyelesaian.

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *