Kita jangan sesedap mulut je kata Semua ni salah ahli PAS jugak mereka yang naikkan pemimpin konservatif tu

Kita jangan sesedap mulut je kata,
"Semua ni salah ahli PAS jugak, mereka yang naikkan pemimpin konservatif tu"
Kerana yang mengundi di muktamar bukanlah sejuta ahli PAS pun. Lebih kurang seribu lebih je ahli yang mengundi.
Lebih baik kita sebut macam ni,
"Kalau seribu ahli PAS nak orang yang pernah khianat dan menipu sejuta ahli PAS suatu masa dahulu naik, itu hak merekalah. Dan kalau seribu ahli PAS mahu kaki ponteng mesyuarat naik, itu hak merekalah!"
-ABU-
04/04/2019
7 Komen:
Mat Apit
04-04-2019, 02:04:27
Kalau 1000 ahli PAS nak lantik pengkhianat yang sign watikah pencalonan sampai tindas calon PR masa PRU pun terpulang diorang lah!
Zafran Ag
04-04-2019, 02:04:27
tapi konsep Perwakilan itu mewakili semua ahli PAS kawasan...maknanya keputusan mereka buat adalah keputusan dari akar umbi..Perwakilan PAS dah tak boleh berfikir dengan baik, sebab tu undi ikut chai..
Penghapus Fitnah
05-04-2019, 04:49:17
Siapa tu ahli pas kawasan?..zafran pernah masuk pas kawasan? Cawangan? Pemuda? Ulamak? Tau bagaimana politiknya? Nampak macam suci hakikatnya?
Jon Mohamed
05-04-2019, 04:49:17
Bandingkan keputusan muktamar dengan keputusan survey malaysiakini..
Penghapus Fitnah
06-04-2019, 04:58:26
Survey malaysiakini terlalu umum. Patut harakahdaily yang buat survey kerana pembaca mereka kbykn ahli pas. Kalau bimbang campurtangan org lain, buat undian beserta no ahli secara online..tapi takkan dibuat punya.
Jon Mohamed
06-04-2019, 04:58:26
Alasan sy, malaysiakini hampir 80 pembacanya adalah pendukung pakatan rakyat... Dikatakan pecahan subscribers mereka hampir sama dari segi komposisi kaum.. Dikatakan tuan presiden buat kenyataan mereka terima sokongan bukan muslim? ?
Penghapus Fitnah
07-04-2019, 04:55:29
Bukan muslim yg tak pernah kritik presiden je

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *