ramai pentaksub PH kan dalam ni Cuba tunjuk mana yg salah boleh saya betulkan

ramai pentaksub PH kan dalam ni?. Cuba tunjuk mana yg salah boleh saya betulkan
ni??
*KATANYA....CALON PH DI SUNGAI KANDIS USTAZ PUSAT TAHFIZ.....*
Tapi.....
Ketua hakim negara PH lantik yg bukan Islam....
Peguam negara PH lantik yg bukan Islam...
Menteri kewangan PH lantik yg bukan Islam...
Timbalan menteri Pertahanan PH lantik bukan Islam...
RUU 355 yg nak perkukuh mahkamah syariah, PH sepakat tolak sama dgn DAP...
RUU 164 yg boleh murtadkan kanak² yg dah Islam ikut bapa yg peluk islam, melayu PH pakat setuju sama dgn DAP....
October fest. Pesta mabuk² tu melayu PH pakat setuju sama dgn DAP...
Jadi....
Untuk apa calon PRK sg Kandis utk PH dipilih ustaz pusat tahfiz...
*Sajer jer nak pergunakan agama bagi nampak PH pun nak Islam juga.....?*
08/03/2019
2 Komen:
Khadijah Mat Zin
08-03-2019, 02:01:58
Ingatkan ada calon Pas boleh lah sokong. Tp skrg depa nak undi siapa ye Pkbik. Klu Umno dgn sejarah silamnya. Yg tinggal PH n Bebas. Patut yg mana.
Shaharuddin Bin Saad Saad
08-03-2019, 02:01:58
Nanti depa tuduh calon depa ni pun penunggang agama... hihi

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *