Saya bukan ahli mana mana parti politik Bukan Pas bukan Umno bukan Amanah atau PKR

Saya bukan ahli mana-mana parti politik. Bukan Pas, bukan Umno, bukan Amanah atau PKR.
Cuma nak bagitahu,
PM tu baru je angkat sumpah semalam. Kabinet pun belum dibentuk lagi.
Kita dah mendesak nak minta tunaikan semua manifesto yang dijanjikan. Mengata, bergaduh, berdebat dan tuduh macam-macam.
Kita sendiri pun kadang-kadang bila isteri minta duit belanja pun berfikir-fikir. Lambat nak buat keputusan. Tu baru sorang bini. Kalau dua? Kalau tiga?
Yang ni cerita mengurus negara kot. Urusan yang besar dan perlukan masa untuk ditadbir. Jadi, sabar-sabarlah. Doakan yang baik-baik utk kerajaan yang baru.
p/s: Jadilah seorang pembangkang yang baik dan rajin berdoa. ?
See Translation
04/03/2019
20 Komen:
Mohd Zainuri Che Pa
04-03-2019, 02:03:12
Setuju sangat2
Jaayah Shahrudin
04-03-2019, 02:03:12
Betul ustaz, bukan semua boleh buat sekelip mata, semua kena buat dgn terperinci, kita ckp senang lah
Wan Syahir Wan Mahmood
05-03-2019, 04:29:54
Setuju. Sy kalau isteri minta duit sengaja lmbt bg sbb x nk ajar boros sgt.haha
Macsara Mysara
05-03-2019, 04:29:54
Contoh tu paling win???
Mohd Khairul Anuar
06-03-2019, 04:28:53
Ustaz bpe org?hehe?
Ahmad Syauqi
06-03-2019, 04:28:53
baik YB
Zalekha Ekha
07-03-2019, 04:21:00
Setuju...
Tie Sofia
07-03-2019, 04:21:00
Bukan senang jd PEMIMPIN...jd PEMIMPIN rumahmahtangga pun dh penin..niekan pulak jd PEMIMPIN NEGARA..berat tanggungjawab tu..mcm2 perangai nk layan kerenah rakyat..?
Kak Roy
08-03-2019, 04:55:08
Saya share ya
Abdul Amil Mohamat
08-03-2019, 04:55:08
Raya dah dekat ni lebih baik buat kabinet dapur baru ya Ustaz..
Hisham Elias
09-03-2019, 04:32:19
sbenarnya mereka yg mengata, memaksa ini, semua nya tahu keadaan sebenar... tapi mereka ni nak lepaskan geram dan kekecewaan parti yg mereka sokong tewas... sbb pilihan raya kali ini tiada yg betul2 menang... cuma ada betul2 kalah.. iaitu BN..baik yg sokong parti yg menang, baik yg sokong yang kalah, baik yang sokong dasar Islam semua MULUT CAM PUAKA... kalau tgk pada setiap penyokong semua parti ni kalau ikutkan semua tak ikut dasar Islam... Islam itu pelaksanaan dan tauladan... wallahualam
Husni Mohd Amin
09-03-2019, 04:32:19
Sebenarnya saya baru je dapat faham apa itu rasa keamanan.alhamdulillah dapat rehlah dengan aman 10may&11may.syukur malaysia masih aman.
Zakiah Abd Hamid
10-03-2019, 04:27:42
Masa BN menang PM belum angkat sumpah kami dah kena maki hamun.. hahaha
Mohd Salim
10-03-2019, 04:27:42
Bila org pandai berbicara macamni la...terbaik ustaz
Muhammad Firdaus
11-03-2019, 04:25:23
Ape yg aku nmpak kat atatus ni adalah. Pemberian nafkah kepada bini pertama kemudian bini kedua dan bini ketiga.. abduh nak tambah lagi ka? Hahahahah Begurau dipetang hari jumaat..
Abduh Nursalam
11-03-2019, 04:25:23
Woiii...haha
Habibah Haji Ameran
12-03-2019, 04:13:53
Very true
Ibnu Azaha
12-03-2019, 04:13:53
#vote4ustabduh
Asiah Abdul Hamid
13-03-2019, 04:18:22
RAKYAT DESAK SEBAB. . ADA NEGERI PH DAH 10 TAHUN PON JANJI2.MANIS MANESFESTO...TAK TUNAI LAGI....
Mohamad Muzakkir Zaidi
13-03-2019, 04:18:22
Baiklah..

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *