Siapa ingin bela Isu LTTE Menteri Agama ikhtiar untuk ambil jalan damai dan memahami

Siapa ingin bela?
==============
Isu LTTE Menteri Agama ikhtiar untuk ambil jalan damai dan memahami.
Isu LGBT dan aktivisnya Menteri Agama ikhtiar untuk dialog untuk damai dan memahami.
Mudah untuk suara mereka ini di ambil peduli oleh Menteri Agama demi perjuangan Hak.
Harapnya Menteri Agama tidak memekakkan telinga, tidak membutakan mata, melesukan langkah untukbmendengar keinginan rakyat Kelantan dan juga Umat Islam Malaysia untuk melihat RUU 355 di perjuangkan di Parlimen.
Jika golongan lain Menteri Agama begitu lunak berdamai dan meraikan hak mereka.
Jika golongan minoriti kamu begitu beria membela..
Nah! Hak golongan majoriti bila nak bela?
Nah! Hak rakyat Kelantan dan umat Islam Malaysia bila ingin di bela?.
#hakumatislam
#ruu355
#islammemimpin
13/03/2019
38 Komen:
Ibnu Satirin Al Banthany
13-03-2019, 02:05:04
Menteri jaga Agama-Agama lain, bagaimana dengan Islam?
Asiful Bahri
13-03-2019, 02:05:04
Tiada idea... lawan pimpinan yang dia baiah dulu.. otak tepu
Ridzwan Hafizu
14-03-2019, 04:28:31
Tak tahu nak jadi gapo dhhh
Ubaidillah Alias
14-03-2019, 04:28:31
UMAT ISLAM kena faham bahawa ini bukan isu politik. Ini isu pengamalan BUDAYA SONGSANG yang Allah sendiri MURKA.Dan siapa kita untuk memilih berbeza dengan prinsip agama Islam.
Ibnu Satirin Al Banthany
15-03-2019, 04:21:51
Isu Agama
Mohd Faizal
15-03-2019, 04:21:51
Ada aku kesah...Kata penyokong PH.
Ibnu Ismail
16-03-2019, 04:31:16
Rizal Belon Mohamed Haniffa Ben Yousoff
Rizal Belon
16-03-2019, 04:31:16
Eh kau ni, berhentilah tag ak kat posting2 yg bodoh. Dah kering idea sgt ke.
Ibnu Ismail
17-03-2019, 04:18:03
Inikan yg anda impikan selepas pru 14?
Mohamed Haniffa Ben Yousoff
17-03-2019, 04:18:03
Kalau politik bodoh dipaparkan, biarkalah yg bodoh itu mempamirkan kebodohannya, Biar satu malaya tahu siapa bodooo
Ibnu Ismail
18-03-2019, 04:19:00
https://youtu.be/1LWRHx5L8KQ
Nurdina Hakimah Johari
18-03-2019, 04:19:00
Inikan yg anda impikan selepas pru 14?
عبد العزيز حنبلي
19-03-2019, 04:14:22
Rasanya edit
Muhammad Firdaus Salleh
19-03-2019, 04:14:22
Kalau betul pun.. Takpe.. Lelaki dgn lelaki.. Tak haram
Muhammad Kamil Mustapa
20-03-2019, 04:14:34
hebat menteri ni, hahahaha auw
Ibrahim Ani
20-03-2019, 04:14:34
Menteri Sotong?
Ary da LengZaii
21-03-2019, 04:16:44
Jgn libatkn parti, menteri ni patot tukar dgn lain
Mohd Lie
21-03-2019, 04:16:44
Ni anjing ..
Jawaone Treeone
22-03-2019, 04:11:40
Boleh ker kalau laksanakan dulu di negeri perintahan PAS.... kelantan dan terengganu ? Supaya jadi model dan ikutan kerajaan pusat. Meletakkan salah lebih ringan dari melaksanakan kebenaran.
Akhi Mal
22-03-2019, 04:11:40
Sebab itu kelantan berusaha mengangkat ruu355 dlm medan kekuasaan negeri.Namun hingga ke harinini halangan masih belum mampu di rungkaikan.Kerana undang2 yang ada garis panduan federal dan state..
Jawaone Treeone
23-03-2019, 04:11:54
Sekiranya melaksanakan hukum Allah itu semudah dengan yang diungkap... dah lama PAS memerintah negara sebab ia 'mudah' ... tapi kenapa Allah belum mengizinkan? Peluang membaiki diri dan ummah.... barulah kita diterima oleh masyarakat walaupun yg tidak seagama dengan kita.
Akhi Mal
23-03-2019, 04:11:54
Jawaone Treeone semestinya sukar untuk membumikan agama di bumi.Sebab itu ikhtiar sehabis mungkin walau halangan itu hadir dari umat Islam sendiri.Halangan dan cabaran akan sentiasa ada.Hingga pada saat ini cabaran lebih mencabar dgn gol2 asing mula menonjolkan diri.Cuma perlu faham keterbatasan negeri dlm pelaksanaan apa2 hukum@undang2.
Kamarul Ichigo Tenso
24-03-2019, 04:13:08
islam dh jd ank buang.....yg lain didahulukn....
Mohamad Hasbullah Hashim
24-03-2019, 04:13:08
Guano bleh lupo pok2 LGBT ni prbuatan drpd prbuatan kaum laknat zmn nabi luth.. LGBT ni terang2 dh Allah laknat, ado jugk dih nk damai..hrm
Zaha Abas
25-03-2019, 04:10:10
Menteri sampah bin bangang
Affin Sujak
25-03-2019, 04:10:10
Zulkifli Selamat
Zulkifli Selamat
26-03-2019, 04:09:05
Tag la Nazali Muiz Affin Sujak
Nazali Muiz
26-03-2019, 04:09:05
Apa kes
Zulkifli Selamat
27-03-2019, 04:07:31
Pasal kebajikan islam kt Malaysia ni mcm dipinggirkan pulak
Nazali Muiz
27-03-2019, 04:07:31
Tak suka dok Malaysia,sila keluar la
Zulkifli Selamat
28-03-2019, 04:05:30
Jawapan sama je dgn bn oooo dh gabungkan skrg ni Nazali Muiz
Nazali Muiz
28-03-2019, 04:05:30
Zulkifli Selamat ni yg gabung la
Zulkifli Selamat
29-03-2019, 04:05:16
Yg gabung dkt Kedah dgn Perak tu fitnah ke Nazali Muiz???
Nazali Muiz
29-03-2019, 04:05:16
Zulkifli Selamat mana ada gabung?? Bila masa??? Tunjukkan bukti??
Zulkifli Selamat
30-03-2019, 04:05:20
Bukan gabung ye cuma lompat je ye
Jamal Abd Nasir
30-03-2019, 04:05:20
Mulia nya menteri agama antara ru355 dn lgbt nampak nya lgbt lbh muliaBerjaya dap dedakan pemimpin melayu
Matju Matju
31-03-2019, 04:05:44
Ambo stuju bab ni nga demo... Apapun d klate ganu sgt banyak lg benda yg patut diusahakan utk memartabatkan agama...
Abu Husain Radzai
31-03-2019, 04:05:44
Ruu355 tu preh jah..kerajaan akan bentang buke pembangkang supa baru ni tapi minta tangguh ,Pas NAK sokong dop??- Ulama Amanah

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *